web analytics

Sniedzam SEO konsultācijas. Uzzini kā tu vari uzlabot savu mājas lapu lai tā varētu uzlabot savas pozīcijas Google un citās meklētājprogrammas.



SEO Audits

Kas ir SEO audits? SEO audits Interneta veikalam, mājas lapai

SEO audits ir visaptveroša mājaslapas pārbaude, kuras mērķis ir identificēt un novērst problēmas, kas var negatīvi ietekmēt lapas meklētājprogrammu redzamību un vērtējumus. Audits analizē gan tehniskos, gan satura aspektus, lai nodrošinātu, ka vietne atbilst meklētājprogrammu labākajām praksēm un darbojas optimāli.

Meklētājprogrammu algoritmi pastāvīgi mainās, un tas nozīmē, ka mājaslapai jābūt tehniski optimizētai un saturam jāatbilst jaunākajiem kritērijiem. SEO audits palīdz:

  • Identificēt tehniskās problēmas, kas kavē vietnes indeksāciju;
  • Uzlabot lapas ielādes ātrumu, kas ietekmē gan meklētājprogrammas pozīcijas, gan lietotāju pieredzi;
  • Optimizēt saturu atslēgvārdiem, lai piesaistītu pareizo mērķauditoriju;
  • Izvērtēt konkurentu stratēģijas un pielāgot savu SEO pieeju, lai saglabātu konkurētspēju.

– Tehniskā SEO analīze

Šajā posmā tiek pārbaudīta vietnes tehniskā struktūra, kas ir būtiska meklētājprogrammu botu darbam:

  • Vietnes ielādes ātrums
  • Mobilā pielāgotība (responsive design)
  • Robots.txt, XML vietnes karte un pareiza URL struktūra
  • Kļūdas, kas saistītas ar pāradresāciju un statusa kodiem (404, 301 u.c.)

– Satura SEO analīze

Šī daļa koncentrējas uz jūsu vietnes satura optimizāciju, lai tas būtu pievilcīgs gan lietotājiem, gan meklētājprogrammām:

  • Atslēgvārdu stratēģijas pārbaude
  • Metatagu (title, description) optimizācija
  • Lapas virsrakstu (H1, H2) pareizība
  • Unikāla un vērtīga satura nodrošināšana, novēršot dublētus materiālus


– Atpakaļsaišu profils (backlinks)

Tiek analizētas visas ārējās saites uz jūsu mājaslapu, novērtējot to kvalitāti un iespējamos riskus:

  • Kaitīgo saišu identifikācija
  • Ieteikumi, kā uzlabot saišu profilu, lai paaugstinātu vietnes autoritāti


– Lietotāja pieredze (UX)

Šeit tiek izvērtēts, kā lietotāji mijiedarbojas ar vietni un cik viegli viņi var piekļūt nepieciešamajai informācijai:

  • Navigācijas struktūra un tās vienkāršība
  • Mājaslapas lietojamība mobilajās ierīcēs


– Konkurentu analīze

SEO audita ietvaros tiek veikta arī konkurentu vietņu analīze, kas ļauj:

  • Identificēt konkurentu stiprās un vājās puses
  • Pielāgot savu stratēģiju, lai iegūtu priekšrocības meklētājprogrammu rezultātos.
  • Labāki meklētājprogrammu rezultāti: Ar optimizētām tehniskajām un satura stratēģijām jūsu vietne var sasniegt augstākas pozīcijas.
  • Vairāk organiskā trafika: Pārdomāta atslēgvārdu stratēģija palīdz piesaistīt lielāku un atbilstošāku auditoriju.
  • Konkurences priekšrocības: Zinot konkurentu stiprās un vājās puses, jūs varat pielāgot savu pieeju un iegūt labākus rezultātus.
  • Uzlabota lietotāju pieredze: Laba navigācija un ātrākas ielādes laiks uzlabo lietotāju apmierinātību, kā arī veicina ilgāku uzturēšanos vietnē.

Mūsu komandai ir vairāk nekā 10 gadu pieredze SEO jomā, strādājot ar dažādu nozaru uzņēmumiem. Mēs piedāvājam personalizētu pieeju, rūpīgi analizējot katru vietni un sniedzot skaidrus ieteikumus, kas uzlabos jūsu meklētājprogrammu pozīcijas un palielinās organisko trafiku.