Tas ietver satura optimizāciju, iekļaujot atslēgvārdus virsrakstos, meta aprakstos, URL adresēs, attēlu alt tekstos, un nodrošinot, ka saturs ir atbilstošs meklētājprogrammu prasībām. Svarīgi ir arī iekšējo saišu izveidošana, lai uzlabotu navigāciju un satura saprotamību.
Iekšējā SEO optimizācija
Iekšējā (On-page) SEO optimizācija ir process, kurā tiek optimizēti dažādi jūsu mājaslapas elementi, lai uzlabotu tās redzamību un pozīcijas meklētājprogrammu rezultātos.
- Atslēgvārdi: Izmantošana atslēgvārdiem satura tekstā, meta tagos, URL adresēs, virsrakstos (H1, H2, H3 u.c.) un attēlu aprakstos (alt teksti), lai atbilstu lietotāju meklējumiem.
- Kvalitatīvs saturs: Radīšana unikāla, informatīva un noderīga satura, kas piesaista un aizrauj lietotājus, vienlaikus atbildot uz viņu jautājumiem. Kvalitatīvs saturs veicina ilgāku uzturēšanos lapā un mazina atlēcības līmeni.
- Meta tagi: Optimizācija meta virsrakstu (meta title) un meta aprakstu (meta description), lai tie būtu pievilcīgi, informatīvi un saturētu galvenos atslēgvārdus, palielinot CTR (klikšķu skaits pret parādīšanās skaitu) meklētājprogrammu rezultātos.
- URL struktūra: Izveidošana skaidru, īsu un aprakstošu URL, kuri satur atslēgvārdus, atspoguļo lapas saturu un ir viegli saprotami gan lietotājiem, gan meklētājprogrammām.
- Attēlu optimizācija: Piešķiršana atbilstošu alt tekstu attēliem, failu nosaukumu optimizācija un attēlu kompresija, lai uzlabotu lapas ielādes ātrumu un pieejamību.
- Iekšējās saites: Veidošana saišu starp lapām jūsu mājaslapā, lai uzlabotu navigāciju, palīdzētu meklētājprogrammām saprast lapu hierarhiju un veicinātu satura izplatīšanu.
- Lapas ielādes ātrums: Optimizācija lapas ielādes ātruma, izmantojot dažādus tehniskos risinājumus, piemēram, satura kompresiju, kešatmiņas izmantošanu, un attēlu optimizāciju, jo ātrākas lapas uzlabo lietotāju pieredzi un tiek labāk vērtētas meklētājprogrammu algoritmos.
- Mobilā pielāgojamība: Nodrošināšana, ka mājaslapa ir pilnībā pieejama un ērti lietojama no mobilajām ierīcēm, kas ir kritisks faktors meklētājprogrammu acīs, it īpaši Google, kas izmanto mobilo pirmo indeksēšanu.
- Struktūrdati (Schema Markup): Pievienošana papildu datiem HTML kodā, lai palīdzētu meklētājprogrammām precīzāk saprast un attēlot informāciju par jūsu saturu meklēšanas rezultātos, piemēram, zvaigžņu reitingus, cenas, notikumu datumus u.c.