web analytics

Sniedzam SEO konsultācijas. Uzzini kā tu vari uzlabot savu mājas lapu lai tā varētu uzlabot savas pozīcijas Google un citās meklētājprogrammas.



CRO pakalpojumi

Reklāmguvumu līmeņa optimizācijas pakalpojumi (CRO – Conversion Rate Optimisation)

CRO optimizācija - CRO pakalpojumi Rīgā, Latvijā

CRO jeb konversiju koeficienta optimizācija ir process, kura mērķis ir palielināt to lietotāju vai vietnes apmeklētāju procentuālo skaitu, kuri veic vēlamās darbības, piemēram, veic pirkumu, aizpilda veidlapu, reģistrējas jaunumu saņemšanai vai sasniedz kādu citu ar jūsu uzņēmumu saistītu mērķi. CRO ietver izpratni par to, kā lietotāji pārvietojas pa jūsu vietni, kādas darbības viņi veic un kas viņus attur no mērķu sasniegšanas. Šeit ir izklāstīti galvenie CRO aspekti:

Mūsu CRO pakalpojumi:

  • Izmantojiet tādus rīkus kā Google Analytics, siltuma kartes, sesiju ieraksti un lietotāju aptaujas, lai apkopotu datus par lietotāju uzvedību.
  • Identificējiet jomas, kurās lietotāji pārtrauc lietot vai saskaras ar problēmām.

  • Izveidojiet dažādas vietnes versijas (A un B versiju), lai pārbaudītu izmaiņas izkārtojumā, dizainā, saturā vai aicinājumos veikt darbību.
  • Novērtējiet, kura versija ir veiksmīgāka konversiju ziņā.

  • Uzlabota vietnes navigācija, vienkāršotas veidlapas, uzlabots ielādes laiks un nodrošināts mobilajām ierīcēm draudzīgs dizains, lai radītu labāku lietotāja pieredzi.
  • Koncentrējieties uz to, lai vietne būtu intuitīva un viegli lietojama.

  • Izstrādājiet un optimizējiet mērķlapas, lai tās būtu ļoti atbilstošas lietotāja meklēšanas vai reklāmas klikšķa pieprasījumam, nodrošinot skaidru vērtības piedāvājumu un spēcīgu aicinājumu rīkoties.
  • Izmantojiet pārliecinošus dizaina elementus, piemēram, liecības, uzticības signālus un skaidru, kodolīgu tekstu.

  • Veidojiet pārliecinošus virsrakstus, produktu aprakstus un aicinājumus rīkoties, kas rezonē ar jūsu auditoriju.
  • Risiniet iespējamos iebildumus un sniedziet skaidras priekšrocības.

  • Izmantojiet datus, lai lietotājiem radītu personalizētu pieredzi, pamatojoties uz viņu uzvedību, vēlmēm un demogrāfiskajiem datiem.
  • Pielāgojiet saturu, ieteikumus un piedāvājumus individuāliem lietotājiem.

  • Veiciet lietojamības testus ar reāliem lietotājiem, lai identificētu un novērstu lietojamības problēmas.
  • Iegūstiet kvalitatīvu atgriezenisko saiti par lietotāju pieredzi un sāpju punktiem.
  • Analizējiet visu konversijas piltuvi, lai noteiktu vājās vietas un krituma punktus.
  • Optimizējiet katru piltuves posmu, lai lietotāji vienmērīgi virzītos uz konversiju.

Uzticēšanās un uzticamība:

  • Veidojiet lietotāju uzticēšanos, izmantojot drošus vietnes protokolus (HTTPS), skaidru konfidencialitātes politiku un redzamu kontaktinformāciju.
  • Ietveriet sociālā pierādījuma elementus, piemēram, klientu atsauksmes, gadījumu izpēti un apstiprinājumus.
  • CRO ir nepārtraukts process. Regulāri testējiet jaunas idejas, analizējiet rezultātus un, pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem, veiciet uzlabojumus.
  • Sekojiet līdzi jaunākajām tendencēm, rīkiem un labākajai praksei CRO jomā.

Sistemātiski piemērojot šīs stratēģijas, uzņēmumi var uzlabot konversijas rādītājus, tādējādi palielinot piesaistīto klientu skaitu, pārdošanas apjomus un ieņēmumus bez nepieciešamības palielināt apmeklētību.