Reklāmguvumu līmeņa optimizācijas pakalpojumi (CRO – Conversion Rate Optimisation)
CRO jeb konversiju koeficienta optimizācija ir process, kura mērķis ir palielināt to lietotāju vai vietnes apmeklētāju procentuālo skaitu, kuri veic vēlamās darbības, piemēram, veic pirkumu, aizpilda veidlapu, reģistrējas jaunumu saņemšanai vai sasniedz kādu citu ar jūsu uzņēmumu saistītu mērķi. CRO ietver izpratni par to, kā lietotāji pārvietojas pa jūsu vietni, kādas darbības viņi veic un kas viņus attur no mērķu sasniegšanas. Šeit ir izklāstīti galvenie CRO aspekti:
Mūsu CRO pakalpojumi:
Sistemātiski piemērojot šīs stratēģijas, uzņēmumi var uzlabot konversijas rādītājus, tādējādi palielinot piesaistīto klientu skaitu, pārdošanas apjomus un ieņēmumus bez nepieciešamības palielināt apmeklētību.